Förtydligande..

Jag har alltid varit intresserad av hur olika människor beter sig i olika situationer och för ett par år sedan när jag läste beteendevetenskap så gjorde jag ett totalt ovetenskapligt test av vilka som är otrogna och varför. Det var då jag gjorde de här upptäckterna på skillnader mellan mäns och kvinnors otrohet, både före under och efter. Oerhört intressant! Självklart finns det undantag, det gör det som sagt var alltid...

Jag menar INTE att jag rättfärdigar den enes otrohet för att den från början har ett "bättre syfte" eller en tanke bakom... Jag trodde att det framgick att min åsikt om otrohet är att det är ett stort svek, självklart oavsett vem som drabbas! Män, kvinnor, vänner emellan. (Det finns ju olika sorters otrohet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0