Ibland blir allting så fantastiskt bra!!

I morgon sticker jag till London en snabbis, ska göra en artikel på Betfairs Free Million Dollar, och hejja fram den svenska deltagaren, Christer Hallén, till vinst. Jag gillar verkligen London, sist jag var där (var även första gången!!) var med Unibet på deras mycket populära Unibet Open för inte alls länge sedan. Jag hann med att vara sjuk en av dagarna också, kan vara därför jag sedan missade att det helt plötsligt var lördag och jag skulle ha varit på "sverigefesten"... Eller också var det bara meningen att jag inte skulle vara med på den festen?





Unibet Open är förresten också den här helgen, men i Prag - lycka till Brynja och Linda och alla andra jag känner som är där! Det hade varit superkul att följa med, men Betfair hann före! ;D

Jag kommer hem på fredag, undrar om jag ska dumpa väskan hos mamsen och åka direkt till deepstacken? Hur sent får man komma tro? ** såg just att jag landar 19:20 på fredag, blir ju inte ens en timme sen med lite tur?! Är det godkänt Chrille??

Hur som helst, jag har kommit på ett nytt upplägg för en artikelserie (som chefredaktören dessutom gillade) och fick svar idag av den jag hade överst på önskelistan! HUR bra är inte det? Så det blir en liten tripp neråt i Sverige på söndagkvällen och det känns som att det kommer bli sjukt bra!! 

Var är champagnen??  ;D




Kommentarer
Postat av: F

orättvist.. jag får bara resa inom sverige med jobbet.

2009-09-15 @ 23:55:23
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Gia

Åhhh, vad härligt! Du är verkligen värd det, det är inte ett dugg orättvist. Dumma F!

2009-09-16 @ 12:07:10
Postat av: Åsa

Hihi, tack babe! ;D



F: byt jobb då? =D

(fast inte med mig. I like mine.. s)

2009-09-17 @ 05:20:38
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0