Betnér får till och med Pernilla Wahlgren att skratta..

Femman visade "Roast" från Berns ikväll, jag har ingen TV men såg ett klipp på datorn och höll på att skratta ihjäl mig!

Ojj, jäklar... gick just upp på 14:e plats (från typ 300:ade) i en turnering som jag började spela samtidigt som den andra.. wow! 360 priser, av 2517 deltagare från början är det nu 541 kvar. $79 420 i prispotten och typ $12 500 i första pris. Paus nu...  *puh*

Åter till Betnér..
"Din son är oerhört talangfull, det måste ju vara skönt för din familj nu när någon äntligen lyckats knulla fram en underhållningsgeneration som är bättre än den förra."

"Jag har inte riktigt fattat din familjesituation - har du ett barn med polisen och tre med maffian, eller är det tvärtom? Det måste vara som ett gisslandrama varje söndag när ungarna ska byta hus; poliser, maffia, väskor och ungar som byter sida. Mörka män i solglasögon. Du har knullat fram ett avsnitt av Sopranos skulle man kunna säga?!"

*asg*

(jo jag har en tv men har sagt upp kabel-TV-abbonnemanget, vem fan tittar på TV anyway?)



jag kan tyvärr inte upplysa om när programmet går, troligtvis på
måndagkvällar och på 3:an... du får leta själv!  ;D


Kommentarer
Postat av: Fisken

Lycka till då!

2009-09-15 @ 01:49:50
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0