Aaaaaah! Jag vet svaret!



På vägen hem från jobbet så lyssnade jag på favoritkanalen där dom helt plötsligt spelar en mycket välkänd och bra låt och om man ringer in och svarar rätt så vinner man 3 cd-skivor... Jag visste direkt vilken låt det var, eller åtminstonde vad den heter - kom inte ihåg vad hon heter bara, men det spelar ingen roll för telefonen ligger ju nerpackad i väskan som ligger i baksätet...

De tar ett samtal till...Ja men det måste ju vara...  Näääää!! säger dom och jag svär en ramsa... "Sluta å ring nu, ni får ringa strax efter åtta då vi fortsätter att tävla INTE NU" säger killarna.

Snyggt! Då hinner jag hem, parkera, plocka fram telefonen, slänga av mig arbetskläderna och slå upp vad sångerskan heter också!

Nu...sitter jag bara här och väntar på att det ska bli dax igen. Jag VET att jag har rätt svar..  *håller tummarna*

Ähh... bara upptaget..å jag har ju jobbat hela natten och orkar absolut inte vara uppe till efter 09 när det är dax igen.. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: H

Sv: Jag har inte träffat henne på mer än en vecka nu till skillnad mot det vanliga 3 ggr i veckan minst. Min kille sprang på henne idag o hon undrade hur det var med oss eftersom vi inte har setts på så länge...Jag är nog inte elak nog att gadda ihop mig med andra systern för jag tror egentligen att hon inte mår så bra när hon är sån där. Men är hon dum så brukar hon få veta det där o då. Bara det att andra systern är alldeles för snäll o tar åt sig mer. Nu ska vi ut o gå..får se hur det går.

2009-09-02 @ 18:10:58
URL: http://hypofysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0