Unibet Open in Budapest!

Ja det rör på sig, minst sagt... I förrgår var jag en vecka i Sundsvall, igår var jag hela helgen i Göteborg på Wellnessmässan med SPA-tidningen och idag är jag i Budapest med pokern. Och spatidningen, förstås, det här landet är ju spalandet nummer ett, har jag förstått. Som tur är så är det tre förstadagar så jag kommer ha tid att "spaa" både i morgon och på fredag. Ikväll ska jag fuskbörja med att kolla in spaavdelningen på hotellet vi bor på - "The Marriott" precis nere vid vattnet - kolla utsikten! Det är visserligen mulet, men ändå! Jag har beställt fint väder tills imorgon..  =)


ser lite trist ut kanske...?



men det är det inte!  =)


hehe, tråkig säng va??  =)



Jag återkommer imorgon redan med lite bilder från stan och spaavdelningen!

Förresten, här är länken till SPA & Hälsa, den digitala utgåvan av senaste numret,
det första jag är med i - Läs och njut!!  =)



Kommentarer
Postat av: BarbaGul

Det såg ju fantastiskt bra ut i tidningen! :D

2009-03-04 @ 20:40:13
URL: http://barbagul.blogspot.com/
Postat av: BarbaGul

Det såg ju fantastiskt bra ut i tidningen! :D

2009-03-04 @ 20:41:04
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0