seriously!

Jag har tvättstugan idag! Den stora tvättstugan i källaren där jag tvättar lakan och handdukar eftersom jag inte har någon torktumlare i lägenheten och inte så många tvättlinor att det skulle funka och hänga lakan och handdukar där. Dessutom så blir de så jäkla stela om de inte torktumlas. Klart de ska torktumlas. Men jag orkar verkligen inte tvätta idag... Orkar jag det?

*snabbt som fan slängde jag in handdukarna i min egen tvättmaskin för att jag ska bli tvungen att gå ner med dom till torktumlaren sedan när det är dags, så jag inte KAN slippa undan*

Det var faktiskt ett riktigt taktiskt move..! Ibland är jag extra smart.


Jag ligger ensam i solstolen på balkongen och önskar att jag satt med fötterna i
vattnet på den här bryggan tillsammans med en av mina bästa vänner istället...

Kommentarer
Postat av: Gia

Puss, du är välkommen när du vill...

2009-06-28 @ 20:22:13
Postat av: Åsa

Du är världsbäst - Tack!

2009-06-29 @ 10:51:03
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0