...jag lovar...!

Mhmm, jag vet, det är helt oförlåtligt men ni fattar inte hur mitt liv har sett ut de senaste månaderna... och nu när jag tänker efter så är det snarare det senaste halvåret, inte bara några månader..sedan i slutet på november egentligen och den ödesdigra dagen då vi hade höstfest på mitt förra jobb, SOS Alarm.

Jag har haft så sjukt mycket att göra och just nu är det enda jag vill ha lite lugn och ro, kunna sitta ute i vilket jäkla väder som helst på balkongen med en bok och inte behöva göra någonting alls, det vore fantastiskt! Men - nu lever jag på min egen firma och då är det ju en klar fördedl att man har jobb så det känns inte riktigt som att jag vill klaga...

Däremot så vet jag att det lugnar ner sig lite här framöver och jag måste ju hinna ha lite roligt också och göra sånt som jag verkligen älskar att göra i livet, annars tappar ju allt annat sitt värde... Så från 1 juli ska jag lägga upp minst ett inlägg om dagen, sen vet jag inte om det kanske bara blir ett foto eller bara en rad - men ändå.

Jag måste också fixa i ordning min hemsida som jag har haft i ett år nu men inte "öppnat"...  jag är inte riktigt i fas.. och just nu har jag deadline om ett par timmar - elva sidor (3 reportage) till nästa nummer av First Poker...

Hoppas ni får en himla trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0