Minisemester hos Gia

Ah det behöver jag verkligen just nu. Är klar med deadline för den här gången och upplevde en väldigt jobbig sorts tomhet när jag skulle skriva. Jag kunde inte få fram ett ord! Det konstiga var att det var reportaget från London och Unibet Open som jag skulle skriva och det var ju en supernice resa och mycket bra turnering så jag fattar inte vad det var som hände.

Ja jag vet, jag är verkligen inte utanför riskzonen för den berömda väggen ännu, och jag ska ta det lugnare. Det är därför jag åker till favoritGia nu ett par dagar. Skönt att slippa vara hemma i stöket, jag måste göra om lite, men det får vänta!

Nu ska jag bara ta det lugnt och må bra ett par dagar!



Reportaget? Det blev förstås bra sen när jag väl kom igång! Och intervjun med Dan Glimne blev skitbra! =D
Kommer i nästa nummer av First Poker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0