Loooondooon!

Det är inte så många dagar kvar nu, på onsdag morgon går flyget! Jag ska jobba men kommer ha lite fri tid och behöver veta vad jag absolut inte får missa! Kommer bo på det här fantastiska hotellet, mitt emellan Hyde Park och Regents Park ungefär. Det är så spännande!!! =D

Så berätta vad du tycker att jag måste hinna se och göra!

Jag får förstås inte glömma kolla efter mitt favorit-té, som är så svindyrt här hemma "Four o'clock" heter det - om du gillar té så måste du verkligen prova deras!!


Kommentarer
Postat av: Katten

Hej! Tack för Dina fina kommentarer, det har tagit en stund att svara på dem, men de var så skarpa att jag kände att jag ville ha en bra stund för mig själv för att kunna svara på dem.



Det finns så otroligt mycket att göra i London, jag själv har ju en fallenhet för att bara gå omkring och njuta av alla människor, gillar att sitta på en pub kring Leicester Square och bara njuta.



Men försök boka biljetter till någon musikal, vet inte om Du gillar sånt, men det är en upplevelse.



Dessvärre är jag ju alltid där på jobb, sist tänkte jag ta en dag ledigt som sedan krympte till 4 timmar, vilket slutade med att jag inte fick någon ledighet alls utan stressade en stackars taxichaufför så att jag inte skulle missa ett tåg...



Men i höst ska jag ändra på detta, jag kommer göra egna resor både till London (bland annat), samt planera mina tjänsteresor så att jag får några dagars ledighet i samband med det. Är i skrivande stund i England, men har inte hunnit se så väldigt mycket... (förutom en väldigt intressant pub-crawl i London nästan en hel natt)!



Hoppas det går bra i kväll förresten!



Katten

2009-07-11 @ 21:41:16
URL: http://metrobloggen.se/kattenbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0