Förlåt...

ja jag vet...

jag sa att jag säkert skulle få tid att uppdatera er här i bloggen bara jag fick sluta på SOS och komma upp till Sundsvall...

well................jag hade fel!

Jag har dessutom hur mycket som helst att göra.. vi håller på att göra nästa nummer av SPA & Hälsa, jag försöker göra lite intervjuer till First Poker samtidigt som jag är här uppe, hade hoppats på lite semester och att få sova lite och så, men det går verkligen inte bra. Klockan fem på morgonen så ligger mitt hotellfönster mot Sundsvalls mest trafikerade jävla gata...

Men det är SÅ vackert! Det är vinter här nu. Det påminner mig om vintern hos mormor och morfar i Arvidsjaur. Kallt som fan med så vackert! Det regnar glitter från himlen - helt fantastiskt!



Jag har kommit fram till två saker....

1. VARFÖR finns det inga snygga mössor för vuxna människor? (Tänk om man kunde komma på det receptet!? ¨

2. Om dina kids frågar varför du inte behöver ha mössa när dom måste ha det så kan du bara säga -
" Därför att det inte finns några snygga mössor till vuxna." Om du får ett bra svar på den så måste du verkligen meddela mig!  =)


Hur ser en snygg mössa ut egentligen? Jag köpte en tomteluva på Grönan när vi var där med kidsen, den var skitläcker! Jag ska nog försöka lista ut någon hybrid på den som man kan göra till en sexig mössa - det borde kunna bli nästa års julklapp ta mig tusan!   =)




Kommentarer
Postat av: Nina

Åååå, va jag blir avundsjuk.. vill också uppleva vinter nu :) ...lite snöblask va det enda vi fick på fredags em.,bittert ju´.

Hojta till om du vill ha sällskap på dansgolvet ;)

Ha de bra../Nina



2009-02-08 @ 16:39:23
URL: http://nonna.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Tycker du är lite dålig på att uppdatera här..:D

Bloggar du på annat håll ? ;) ...fuskis..

Haft en bra helg ?

(nu kan du läsa på bloggen min vart jag ska jobba) :)

KRam!

2009-02-15 @ 20:43:57
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0