Äntligen hemma...

Det har varit en härlig vecka full av trevliga upplevelser men väldigt mycket jobb. Även om det är trevligt att komma bort ibland så är det fantastiskt skönt att komma hem till sin egen säng! Jag har också saknat mitt badkar.. och min nya röda bokhylla..  =)

Det första jag gjorde när jag kom tillbaka till stan idag på eftermiddagen var att gå och lägga mig, det var en tuff avslutningfest igår och jag var inte riktigt pigg imorse när jag var tvungen att gå upp. Vila en stund tänkte jag, och sov till klockan 24! wow! jag behövde det tydligen, men nu har jag ju varit vaken sedan dess.. Det är vanligt jobb idag så det blir så där lagom tufft.

Vi ska direkt börja på nästa nummer av SPA & Hälsa som kommer att handla om ekologiskt och high tech, mycket spännande!

Nej, nu måste jag fixa lite mat!

(Sista bilden från Sundsvall, från tåget i ca200km/h..)

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej gumman, fan vilken bra kamera, nästan helskarpt i 200 knyck!! Imponerad.

Hoppas det är bra med dig och att du trivs med skrivandet. Hör vi dig från RC Södertörn nångång också??

Kram <3

2009-02-11 @ 12:32:03
Postat av: Åsa H

Allt är fantastiskt! Skönt att vara hemma igen som sagt! Jobbar på brandkåren på fredagkväll, typ 18-23! Hopaps vi hörs då! =)

Kram

2009-02-11 @ 21:54:52
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0