Tidigt jobb och vardagslyx

Jag vet inte riktigt hur det gick till men i morgon ska jag jobba 07-19 på brandkåren. Till synes frivilligt. Jag måste ha legat och sovit när jag fick frågan tror jag, att jobba tidiga mornar är inte min grej riktigt. =)

Jag kommer känna mig så här när det är dags att gå upp tror jag...



Men nu ska jag preppa lite mat, eftersom det blir ett långt pass i morgon, förutom kycklingwok med "allt" i, så blir det också hemlagad skagenröra på hemlagad riktig majonnäs som serveras till bakad potatis och sallad..  *mums*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan, nu blir man ju hungrig...Kan du laga lite åt mig med? :-)

2009-08-29 @ 21:08:49
Postat av: Åsa

haha, ja faktiskt! Jag är lite skadad efter nattarbete i många år och kan verkligen inte laga en "enkel" måltid, det blir minst så det räcker till 3-4 matlådor.. så absolut! ;D

2009-08-29 @ 22:20:41
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Åsa

hmm, missade syftningen med nattarbete.. när man jobbar natt så är det en klar fördel om man har matlåda, därför leker jag "storkök" så fort jag lagar mat.. fast det är helt ok att ha frysen full av matlådor faktiskt.. =D



(och gott är det dessutom)

2009-08-29 @ 22:22:56
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Fisken

Hmmm...gillar du inte att gå upp arla så kan jag starkt rekommendera att adoptera en 11 åring istället för att skaffa egna barn. *suck*

2009-08-31 @ 09:53:16
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0