stayupsen(t) - check!

Trevligt att du hittade hit Barbro! =)

Jodå, stayupsen(t) hängde verkligen med igår, var upp i *räknar* ojj... 34 timmar blev det innan jag "fick " sova.. ja det kostar att ligga på topp minsann! Efter att ha jobbat natt så fixade jag en massa, sen gick bussen till Kapellskär 13:10. Båten över till Åland i fantastiskt bästa vädret! Tur att jag hittade så trevligt sällskap annars hade jag slocknat i solen och haft svarta prickar på näthinnan i minst en vecka efteråt! Det härliga havet glittrade så man fick nästan lust att hoppa i..  =)

Gia mötte upp mig förstås. Bagageluckan var fortfarande full av golfklubbor och till er som sett vad Gia skrivit på fejjan så kan jag bara säga att - nej precis. Gia "hann" inte städa den här gången heller! ;D

Men det gör inget, det är precis som hemma..! 

Vi snackade lite medan jag tvättade bort resdammet (haha, damm på havet??) och gjorde oss klara för äventyr! Klockan han bli en del och vi hann dricka lite gott rosévin (Norton kan jag verkligen rekommendera, även om säsongen nästan är slut nu) och begav oss ner till pokertältet nere på beachvolley - festivalområdet.





Tält förresten?? Det var ett helt hus! =D
Trevligt var det också (och lönsamt! 500:- i timmen (skattefritt) är rätt ok lön..). Tur att poker stänger klockan tolv (kl 24) här på Åland för jag behövde verkligen gå och lägga mig och få lite sömn...!

Och ja, jag undrar också vad tusan jag gör upp klockan 8 på morgonen då?? *galet*

testar att sova lite till... i eftermiddag ska vi kolla beachvolley på centercourt och spela mera poker. Och äta mat. Jag glömde det i går... (fast det drabbar ju ingen "fattig" direkt, om ni förstår vad jag menar..)    ;)

Kommentarer
Postat av: H

Tur du har samlat på dig så mycket sovpoäng redan.

Sv: Hmm, jag är ganska säker. För de gömde sig verkligen när vi dök upp....eller så gjorde de nåt olagligt, vad vet jag...med sätet fält...O ville de bli påkomna borde de ju tycka att det var jättekul att vi kom förbi...

2009-08-21 @ 13:32:17
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: fisken

Såklart jag inte är avundsjuk. Vad skall jag med bilder på många Vollybollspelande män till? :-P

2009-08-21 @ 15:40:35
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

SWEET! Ha, ha, ha!

2009-08-21 @ 16:05:32
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Låter som en resa i min smak. Jag får ompröva mitt reseförbudsbeslut. Räcker det med stayups och näsan inställd på poker kan jag tänka mig att lyfta på häcken. Tänka mig, i alla fall. Ha så kul! :-)

2009-08-21 @ 17:00:08
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0