I badkaret...

Nu jobbar jag min sjunde natt på raken och det märks faktiskt. Fast på ett helt annat sätt än vad jag hade räknat med. Van nattjobbare som man är sedan lååååång tid tillbaka så vet man ju också hur man fungerar, men nu när jag inte jobbar nätter lika ofta längre och blandar upp jobbet på brandkåren med det jag gör i min egen firma (på dagtid) så har livet blivit lite skönare faktiskt. Även om jag verkligen gillade att jobba natt.

Hur som helst. 7 nattpass..det fattar ju vem som helst att man är lite småtrött i slutet av den vändan, men det enda det har resulterat i är att det har dröjt längre på mornarna innan jag har kunnat somna!? Helt bakvänt ju! Och det har ju i sin tur resulterat i att jag har legat och "dragit mig" lite längre på kvällarna, om man säger så. Idag gick jag upp typ 1930..  *fniss*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0