En annan sorts ensamhet

Precis hemkommen från Gia på Åland. Nja inte precis kanske, jag har varit hemma i ett par timmar. Det blev för mycket frisk luft på båten så jag var helt slut när jag kom hem och det kändes som att jag skulle kunna gå och lägga mig igen! Helt galet! Jag ska ju jobba ett antal nattpass på brandkåren nu de följande 10-14 dagarna så jag kan absolut inte börja den svängen med att gå och lägga mig klockan sex på kvällen! =)

Nej, det fick bli en lite powernapp i min stora härliga säng (det kostar på att ligga på stenklippor och sandstränder minsann..), sen ett par bitar underbar sushi och det gör inget att jag glömde fixa mjölk till kaffet. Jag får väl ta en morgonpromenad helt enkelt!







Aj, kom just på att jag slängde i en maskin tvätt innan powernappen.. Bäst att hänga den direkt innan jag glömmer bort det igen..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Katten

Nä fy vad avis jag blir... Här sitter jag i England och tvingas utstå fantastiska landskap, lokalt bryggd Ale, Pasta Carbonara med riktigt färsk parmesan mm... Ser helt underbart ut det där, gillar ljusbrickan också! Kram!

2009-08-02 @ 00:07:03
URL: http://metrobloggen.se/kattenbloggar
Postat av: Åsa

Exakt vad jag menade! =D

2009-08-02 @ 00:11:19
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: BarbaGul

Fanken vad mysigt det såg ut! :D

2009-08-06 @ 21:26:43
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0