varit vaken i sex timmar nu..

Knappt. Jag sov länge idag. Också. Och nu slog det mig (sitter på jobbet) att jag faktiskt har semester i morgon bitti, dvs om FYRA timmar! Coolt! Jag hade glömt bort det lite..  *s*

Elva dagars ledighet - känns ganska fantastiskt!

Det första jag ska göra är att hälsa på mamma i morgon "bitti" vid 17-tiden i hennes nya lägenhet - det ska bli fantastiskt spännande! Det blir första gången jag är i nya lägenheten då jag har jobbat hela veckan och hon har fått hjälp på annat håll som tur är. Min uppgift är dock att sätta ihop datorn igen, men det är ju inget problem alls. Jag har "beställt" fiskgratäng till frukost och jag borde vara klar innan den är det.. Skämt åsido, sätta ihop datorn är inget problem alls, det som kan strula är att det är ny bredbandsleverantör...

Sen blir det hem och fortsätta sova för att komma upp i lagom tid på lördagen då jag ska träffa pokerproffset Magnus Petersson för en intervju till nästa nummer av tidningen. (First Poker) Jag hoppas få sällskap till barnbutiken Krumelurens inflyttningsfest i PUB-huset där ungarna får designa egna tröjor, det borde kunna bli riktigt roliga bilder...!







Kommentarer
Postat av: Angelica

Nej haha! Fan, det publiceras ju automatiskt hahahaha!

Men runt 11 på lör då? Vad tror du om det?

2008-09-26 @ 08:49:51
URL: http://barbagul.blogspot.com/
Postat av: Åsa H

Haha, jag tar bort det innan skadan blir FÖR stor.. =)





Ja det låter väl bra?! 11 blir fint.. Hoppas jag kommer upp bara? Men det borde funka, har inte somnat än så jag blir väl vaken och åker hem till mamma lite tidigare. Så jag kan somna lite tidigare.. =)

2008-09-26 @ 12:17:42
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Åsa H

11 blir kanon, ska träffa mitt intervju"offer" kl 13 på Kungsholmen så..

2008-09-26 @ 16:11:56
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Angelica

VA?! Har du inte sovit än?? Då lär du ju vara död i morgon hehe..



Men skicka ett mess OM och NÄR du vaknar då hehe..

2008-09-26 @ 16:16:38
URL: http://barbagul.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Jorå, jag har sovit lite..typ 2 timmar eller nåt. Så jag kommer somna tidigt ikväll, och vara superpigg i morgonbitti! =)



Tänkte vara på FotoVideo på Herkulesgatan och köpa ny blixt vid 10:30 imorgonbitti före vi ses så jag hoppas att du räknar med att komma in till 11 nu? FÖRSÖK inte smita undan.. s

2008-09-26 @ 19:24:20
Postat av: BarbaGul

Haha nee jag smiter inte undan.. Jag är redan hemma, vart tidigt.. Min morgon startar från 05:45 och framåt.. Så jag är redo hehe.. :)

2008-09-26 @ 23:42:25
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0