trött nu...

Jobbade natt inatt, tänkte att jag skulle kompa några timmar i början av dagens pass eftersom jag skulle jobba eftermiddag idag. Det gick inte eftersom det var arbetsplatsträff för den andra halvan av gänget och vi var precis så många vi behöver vara.. Det var inte riktigt vad jag hade räknat med, jag visste inte om jag skulle sova eller vara vaken när jag kom hem i morse....

Det blev lite av varje, jag var vaken till 10 och sov typ 2,5 timme. Hur bra är det då? Hmm.. Det som är bra är att jag kommer somna som en dununge när jag kommer hem och sova ända tills jag vaknar..

det gillar jag.

Gonatt!

(ja, jag ska visserligen hem först, men jag sover egentligen redan..)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hmm tuungt.. :/



Se för fan bara till att du är utvilad till i mörrn! ;)

2008-09-11 @ 13:41:13
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0