...det blev inte riktigt som jag tänkt mig...

jag sov inte tills jag vaknade - jag sov tills Greta från jobbet ringde och kollade om jag glömt bort att jag skulle jobba, 30 minuter efter att jag skulle ha börjat. 

Hmm.... vad är klockan?
Den är kvart över tre kvittrar Greta - har du spelat poker?
...om det vore så väl ändå... (jag har ingen humor när jag sover)

somnade före 23 igår och har sovit till 15 ungefär..  snyggt!
man blir så där skönt helmosig i huvudet också - jättegulligt.  

börjar vakna till nu i alla fall...  Godmorgon!


Hmm...  det ser verkligen ut så här hemma hos mig just nu...
eller snarare fortfarande..   x /

Kommentarer
Postat av: Stergios

Såg i Evas blogg att du letade efter en fotobutik med kaffe... någonting!

Tror att det är kaffebrus.com du menar! :-)

2008-09-12 @ 17:29:27
URL: http://www.kastoris.com
Postat av: Åsa H

Så var det ja - tack Stergios!! =)

2008-09-13 @ 22:11:50
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0