Frukost

Det är dags för en riktig jobbhelg nu efter över en veckas ledighet... Natt i natt, lördag och söndag eftermiddag. Sen är jag ledig en vecka igen - rätt ok faktiskt. Fast ledig är jag förstås inte. Det är Swedish Open i poker och en vecka fylld av intervjuer och reportage för min del. Och så blandar vi det med en 112-kryssning mitt i. Det blir kalas!!  =)

Dagens frukost:


Nä, det var inte riktigt frukost, jag har faktiskt varit uppe ett tag dessutom. Men jag är ju ingen frukostmänniska (heller) så det här blev det första jag åt idag.. Lakritsen längst uppe i vänstra hörnet smakar fortfarande knäck, den i mitten är hasselnötsgijandujan som verkligen smakar hasselnöt och nougat, mycket god!

Den avlånga är en inlagd apelsinskalsbit, doppad i choklad, som tar tre veckor att göra. Den smakade - apelsinskal. Hu! Det är liksom inte naturligt att äta apelsinskal...

Nä, ska man imponera på mig så gör man inte det med choklad helt enkelt - champagne och chokladdoppade jordgubbar rekommenderas däremot!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0