Poker SM... here I come! =)

Försöker kvala in till poker SM som börjar på söndag...

Jag körde en uppvärmningsturre, även den kval, för €5. En plats endast, och jag kom fyra. Bra som uppvärming..
€35 i inköp med en rebuy är de jag spelar nu. Max 30 spelare och av någon anledning så var vi bara 23 och det var fem platser garanterade!

Inköpet till main event kostar €200 så det är ganska bra värde kan man ju säga! Det såg lite illa ut ett tag men precis när jag började skriva det här inlägget så låg jag på sjunde plats som sagt, när de två med färre marker än mig gick all-in och fick syn av chipleadern! Han fick en kåk på rivern och såg till att vi som var kvar fick varsin plats till på söndag!

Tack "dener"!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0