Nix, vi gör inget annat...

...och nu är det dags för party IGEN...

Höst/vinterfest och superhemligt på "Frans August Festvåning" och knappt ens jag vet vad som kommer hända! Men - batterierna är laddade (kamerans alltså, själv går man på tomgång typ) och otroligt nog lyckades vi pricka in halvårets enda dagpass samtidigt som partykväll... inte alls smart, men vad gör man? Jag fick ett bra tips av Doktorn sist vi jobbade, får väl testa det..   hehe... kanske inte ändå. =)

Hur som helst...det ryktas om att vi kanske kommer bli klara redan vid 15-tiden imorgon och det är väl tur det, alla vaknar ju inte vackra, om man säger så. (Ingen skönhetssömn verkar det bli heller...) Extra lång tid att fixa lockarna alltså, vi ses uppe i matsalen så fort vi blir "utsläppta". Jag tar med musiken och locktången!  (Och en tetra)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hohooooo, vart e du o vad gör du????

2008-12-13 @ 00:45:49
Postat av: Kicki

Nytt inlägg nu! :P

2008-12-15 @ 11:17:29
Postat av: Lena

Men allvarligt talat............ Skriv nå´t

2008-12-15 @ 16:35:43
URL: http://tigermamman.blogg.se/
Postat av: Åsa H

hahaha... jag JOBBAR ju också! Har just klarat av deadline till tidningen, skickat foton till Lasse, haft en magsjuk karl och utbildning på jobbet, idag ska jag snickra byrå och jobba eftermiddagspasset och kanske, KANSKE hinner jag lägga upp några av de läckra fotona som blev på båten! =)

Annars kommer de med största sannolikhet strax efter helgen, med reservation för ändringar... s

2008-12-18 @ 09:53:59
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Åsa H

hahaha... jag JOBBAR ju också! Har just klarat av deadline till tidningen, skickat foton till Lasse, haft en magsjuk karl och utbildning på jobbet, idag ska jag snickra byrå och jobba eftermiddagspasset och kanske, KANSKE hinner jag lägga upp några av de läckra fotona som blev på båten! =)

Annars kommer de med största sannolikhet strax efter helgen, med reservation för ändringar... s

2008-12-18 @ 09:54:37
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Noelia

SKRIIIIIIIIIIIIIIV!!!!!!

2008-12-21 @ 01:15:37
URL: http://nollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0