Foton från Sundsvall...

Smakprov från Sundsvall, reportaget kommer i aprilnumret av First Poker!

image309
Jäkla fint hus faktiskt!


image310
Ser mysigt ut..  *s*
image311
Floormanager Diana och Stefan - Fantastiskt trevliga människor!
image312
Ingen rolig korsning att bo i, rent trafikmässigt, men jag gillade verkligen huset..! Om jag bodde i Sundsvall skulle jag bergis bo där..  *s*
image313
Mårten, Brynja och Rolle på "ett annat ställe". Greger, Frej och Lars Kjestrup fick inte plats på fotot.. 
image321
Va - vem är det här nu då?? 
image323
...koncentration! 
image316
..det här var riktigt finurligt! Synd att jag bor i en lägenhet..
image317
vår egen "Robocop" och Gunilla
image318
Men kolla här - de hade verkligen ett vinotek! I rummet bredvid fanns också whisky på samma sätt - uppe i pokerrummet! Är det inte fantastiskt?! 
image319
Lite suddigt men jag var tvungen att ta utan blixt, det blev för hårt annars och inget stativ förstås...
image322
Riktigt bra foto på exet så han fick vara med på ett hörn också..  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0