Bara halvvägs i turren på Östersjön

...och lillplus i cashgamet men det var så jäkla kul, massor med supertrevliga människor och riktigt roligt!
Nu har jag jobbat 3 pass och nu på morgonen när jag kommer hem är det dags att packa inför Sundsvall och Nordic Light. Vi åker i eftermiddag så det blir bara ett par timmar sova, men det går säkert bra - det är ju inte jag som ska köra! =) 

Det ska bli fantastiskt kul, jag är HUR laddad som helst! (så det går väl åt pipan antagligen..*s*)

Jag har 11 dagar ledigt nu med bara en natt mitt i och det känns jäkligt skönt! Äntligen får jag vila lite och kanske, kanske, kan det bli lite städat också? Eller också struntar jag i det och åker och hälsar på Gia på Åland..  =)

Det skulle förstås vara spännande att dra ner till EPT:n i Köpenhamn som jag planerat in men pengarna räcker inte riktigt till så det vill till att det blir lite mer än lillplus den här veckan om den förhoppningen ska slå in!

Det känns riktigt riktigt bra just nu, nästan som om det vore vår faktiskt...!

Härligt!

PS Foton kommer!!


Kommentarer
Postat av: Gia

Å vad glad jag blir att du är glad!! Jag hoppas att du vinner grymt mycket i Sundsvall och kan åka till Köpenhamn. Visserligen vill jag ju att du kommer hit, men det hinns med en annan gång. Så jag hoppas VERKLIGEN att du inte kommer nästa vecka. LoL. BTW, åker till Stockholm 22-24. Vi kanske hinner ses nåt då? Kram

2008-02-13 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0