...jag längtar faktiskt efter min egen säng...

Även om det har varit fantastiskt trevligt och nästan som lite semester, att bo i "våningen i stan" så fick jag just lite hemlängtan... 

Jag funderar på att byta ut min gamla bokhylla till hela veckan full med röd "Billy", jag tror att det skulle bli skithäftigt! Jag har så mycket böcker och skulle verkligen vilja få upp alla. Hela veckan?? *skratt* Hela väggen, menade jag.  =)
Fyra hyllor skulle det bli i så fall. Egentligen skulle jag vilja att den följde ena hörnet också och fortsatte en hylla till in på den andra väggen... Men det verkar inte finnas något hörn i rött... Och rött måste det bli! I alla fall tills jag åker till IKEA och kollar hur det ser ut i verkligheten, det får inte se plastigt ut.


Jag blev lite inspirerad när jag var hemma hos T sist, hon har verkligen bara ett och ett halvt skåp i sitt kök! Småbarnsförälder dessutom! Fantastiskt! "Man behöver ju inte mer" säger hon förståndigt. Och det är ju sant.

Jag måste rensa i mina köksskåp....


eller jag kanske skulle be T hjälpa mig?  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0