jag gillar inte att bli väckt...

det finns naturligtvis undantag, men någon sån finns inte i mitt liv just nu. Och för den delen så var jag faktiskt vaken i morse (!) när telefonen ringde. Vid 9:34 och dolt nummer så utgår man ifrån att det är någon försäljare av något slag för det finns ingen i mitt liv som vågar ringa mig så tidigt...

Det här var dock ett fantastiskt, härligt, roligt, spännande samtal, ett samtal som faktiskt skulle kunna resultera i att hela mitt liv blir totalt annorlunda! Knasigt va? =)

Eh, nej jag är inte gravid - jag lovar! *fniss*

(japp, ni ser - jag vet vad ni tänker!)

Och nej, jag KAN bara inte berätta mer just nu... I mitten på september vet jag mer. Kanske. Hihi.

Om jag skulle ta och dra igång/koppla in den nya trådlösanätverksroutern som jag köpte förra veckan? Va? Nej, men jag har ju inte varit hemma, sluta tjata nu...vem har bråttom?  =)


Jag borde snart få rabatt på webhallen va?  =)


Kommentarer
Postat av: BarbaGul

Meh! Nu vart man ju nyfiiiiikeeen juuuuh! ;)

2008-08-13 @ 19:46:53
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0