Jag är JOJO idag...

Jag var ju inne och skulle lämna in/tillbaka batteriladdaren till kameran. Jag berättade att jag hade felsökt och det var ju inga problem alls. Jag fick skriva på ett papper där jag går med på att om de inte hittar något fel så blir jag skyldig dom pengar, typ 1,5 gång MER än vad det skulle kosta att köpa en ny laddare, men jag litar på mig själv i det här fallet så..

-Så vad händer nu, skickar du iväg den?
-Ja precis, sen kommer det ett sms till din mobiltfn när det är dags att hämta den!
-Jasså, här då eller?
-Ja precis.
-Jaha, vad fint, men hur lång tid tar det då?
-3 veckor ungefär.
-HahahhahaHHAHAHAHA, nu var du ju rolig! Jag kan ju för f*n inte vara utan kamera i tre veckor?!?!
(Kan ni tänka er mig utan kamera i tre veckor?!...............)
-Jag kan tyvärr inte ge dig ett nytt batteri...
-Vad f*n ska jag med det till utan laddare?? Finns det något annat vi kan göra, har du ingen laddare här?
-Jag ska se men jag kan inte låna ut den. Har du med dig batteriet?
-Hehe, jajamensan, smartaste kvinnan i hela stan just nu tog med sig båda batterierna! *ler pillemariskt och stolt*

En eloge till försäljaren som faktiskt laddar mina batterier just nu. Jag borde faktiskt klara mig i tre veckor på det! Om han bara kommer ihåg det så.

Nackdelen är att jag ahr varit uppe sedan 01 inatt och måste åka in före 19 igen. Och jag ska förstås jobba natt i natt. Liten sova med andra ord. Jaja, shit happens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0