33 % billligare!!

Efter att jag lämnat in batterierna till räddaren i nöden så gick jag förbi Siba för att kolla in minneskort. De har annonserat om extrapris på 149:- för 2GB och det är ju riktigt bra. Jag tänkte ha i reserv och behöver inte något extravagant utan vanliga enkla. 2GB är en bra storlek.

Jag hittade minneskorten och köpte 2 st så jag klarar mig ett tag. På väg till Expert för att kolla in ett objektiv till kameran gick jag in till Kjell & co för att se om jag kunde hitta batterierna jag letat efter. Inte nog med att de hade batterierna, de hade också samma minneskort som jag nyss hade köpt för 99:- !!

Tack och lov för "ångervecka"!

(Det var inte bara 2GB de hade fint pris på,de gällde alla minneskorten så behöver du sånt är det direkt korkat att handla någon annanstans! )

Jag kände mig extra lyckosam så jag frågade om de hade någon bra laddare som funkar på mitt Nikonbatteri när vi ändå är i farten?? Jajamensan!

Det visade sig att de hade en "variant" med ett års garanti, 200:- billigare än orginalet och med en extra sladd du kan ladda batteriet från cigguttaget i bilen!!

Jag måste nog köpa en bil nu...   =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0