Precis när allt lugnat ner sig blir man förstås sjuk...

Ja men, det är ju självklart..
Först var jag riktigt dålig efter landningen (från Wien) som var så turbulent och drog igång en riktig magsaftbomb som jag inte var beredd på och tog tid att lugna ner. Två dagar typ. Typ ingen mat och mycket sömn.
En timme efter börjat jobba i lördags eftermiddag blev jag helt plötsligt superförkyld. Bra. Not.
Jobbar eftermiddasgpasset i tre dagar innan det är dags för 112-kryssning på Viking Line med några tjejer från jobbet. (Ja, och sen ett stort gäng till - poliser, brandmän, väktare, ambulans,sjukvård osv förstås, därav  "112-kryssning")

Jag har faktiskt inte tid att vara sjuk nu. Nu ska jag ju vara halvledig och ta det lugnare och njuta av våren.

Febrig. Sover från jag kommer hem tills det är dags att gå till jobbet igen.
Feber. 
Lite snuvig.
Mycket ont i halsen.
Men det går framåt....
Igår sa dom på jobbet att jag såg ut som att jag höll på att dö.
Idag ser jag bara "inte så pigg" ut.
I morgon är jag prinsessa igen!   =)

*host host*

(Imorgon är jag inte bara prinsessa..  Jag är en livsfarlig prinsessa med en STOR kamera och kommer vara precis överallt! *s*)

Kommentarer
Postat av: Gia

skönt att du är online iaf. började bli lie orolig....

2008-04-08 @ 17:25:48
Postat av: Carro

Vill se bilder från kryssningen..och jag hoppas du lägger upp den på mig och Ellen...:)

2008-04-10 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0