IKEA

Jag älskar IKEA. Det var väldigt länge sedan jag var där nu. Här är ett till läge då det är synd att man inte har någon bil..  Det är i det här läget jag vill ha en Volvo V70..  =)

Jag vill ha röda badrumsmöbler, typ vita med röda dörrar eller detaljer. Eller helt i körsbärsträ. Nya små djupa tallrikar, ny kökslampa, glödlampor i alla storlekar, julgardiner, en ny dartmatta, nya blomkrukor, lite nya värmeljustakar, en till morgonrock (inte från IKEA kanske..), flera kuddar,

Jag har en vit "expedit" hylla i garderoben som inte riktigt passar där, undrar om jag ska ställa in den i badrummet? Fast då måste jag ställa den på något. Eller i hallen? Jag har inget vitt i sovrummet så där kan den nog inte bo iaf.

Fasiken vad skönt det ska bli att få ordning på allt, sätta upp resten av skrivbordet, få in alla bokhyllorna på kontoret. Ta in den extra byrån till sovrummet, få ordning på alla kläder och allt. Sen blir det nog en liten utflyttningsfest eller så, vad sägs om det?  =)

Kommentarer
Postat av: Gia

Party? Jag kommer! Det är väldigt enkelt att göra expedithyllan "vattensäker. Skruva i fyra skruvar under - med platt huvud såklart - en i varje hörn men in ca två cm så vlir det inga vattenskador. Har själv gjort det på liknande skåp och det har funkat alldeles ustmärkt.

2007-10-29 @ 10:56:09
Postat av: Åsa

Blir det inte ruggiga märken i golvet då? Hyllan är ju ganska tung?! Jag undrar om inte expediten ska få bo i hallen kanske? Hmm...
=)
Sen blir det party!!!!

2007-11-03 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0