sovmorgon... eller sovkväll?! =)

Hade jag städat färdigt så hade det varit en bild på min egen härliga säng istället. Kanske...   Men skulle jag behöva köpa en ny så skulle det nog bli en sån här!  =)

image143

Vaknade vid 17-tiden (5:e natten jag jobbar på raken, då blir det så..) och kände mig lite lagom gosig så där, ingen stress - börjar inte förrän 22...  gick upp och fixade kaffe (eftersom mannen i mitt liv inte fanns i närheten *s*) och gick och la mig igen! Är i slutet av 4:e boken i Arne Dahl-serien om Rikskriminalpolisens A-grupp, specialenheten som löser alla möjliga och omöjliga "våldsbrott av internationell art". Riktigt bra deckare, eller kanske kriminalromaner är ett bättre ord  - jag rekommenderar! Detta är tveklöst den bästa författaren efter Stieg Larsson...
image144

Det var riktigt mysigt, lite levande ljus hade varit perfekt men det kom jag inte på förrän jag hade krupit ner under täcket igen...  Låg och myste ända till kl 20 - det finns ingenting som kan få mig ur balans inatt!!    =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0