Nytt år nu igen...

Då var det dags igen. Nytt år. 2008.
Det blir nyårssupé (fint ord va?) på Il Tempo följt av världens bästa utsikt på hemlig plats på söder..  *s* Tyvärr lär det vara ungefär 20 000 andra som känner till den hemliga platsen men man vill ju inte göra det ÄNNU värre..  =)

Va? Nyårslöfte?? Nä sånt håller inte jag på med, jag utvecklas kontinuerligt istället för att ljuga för mig själv en dag per år för att sedan må dåligt 365 dagar innan det är dags att göra om samma sak igen..  *skratt*

Fast det är klart, jag skulle kunna lova att jag ska fortsätta sluta röka.
(Jag har ju varit ickerökare nu i 2 år och hmm... *räknar* 8 månader och 7 dagar blir det väl, haha, man kunde ju ha valt en sämre dag att räkna ifrån.. *asg*)  Inte speciellt svårt alltså.

Jag har redan lovat mig själv, och reda börjat anamma det, att jag ska tänka mer på mig själv och inte jobba så förbannat mycket. Känna efter lite och säga nej när det inte funkar.

Sen finns det ju saker man skulle vilja göra. Önskemål liksom.
*Byta jobb vore trevligt. (Det vanliga, inte pokern!)
*Spela mer poker. Gärna någon större turre, typ EPT Köpenhamn vore trevligt. (Säg till om du vill sponsra!!)
*Starta eget företag kanske?
*Jag skulle bra gärna vilja gå kurserna och utbilda mig till NLP Trainer och coach. (Till det behövs bara 65 000:-.)

Listan fylls på eftersom..  det behöver inte bli nytt år för att det ska hända saker i det här livet inte! =)

Ha en trevlig kväll nu, jag måste fixa till lockarna...
var försiktiga med fyrverkerierna och spriten så ni inte behöver börja nya året på sjukhuset!

Hoppas ni alla får ett fantastiskt år 2008!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0