Milton å jag...

När jag var hos Barba häromdagen så träffade jag hennes galna hund Milton för första gången. Som vanligt med pälsdjur så blir de störtförälskade i mig på en gång (eller i speciella fall efter en liten stund) och jag utgår ifrån att det beror på min allergi och inte på min utstrålning..   =D

Inga undantag med Milton direkt och han var ganska charmig dessutom och några av bilderna jag tog kan ni se i tidigare inlägg i bloggen, bland annat här när han blir helt galen och ska äta upp det där roliga blåhåriga monstret som jag använde när jag busade med honom..

Lite senare när vi skulle grilla så hoppade han från stol till stol och gjorde allt för att komma åt maten på det lilla runda bordet, man fick verkligen passa på honom som om han vore en treåring med väldigt långa armar..  Det blev en rolig bild av det tillfället också och den bilden är nu med i en fototävling, vilket innebär att innan du nu gör något annat så måste du självklart följa länken och rösta! 

Så tänkte jag lägga upp en av de andra bilderna på det hungriga monstret men det verkar som att de bilderna tyvärr ligger på datorn hemma.. Det får bli en blomma istället!  =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0