Ingen ungdom längre...

Det var superkul i lördags! Efter att rätt snabbt ha åkt ut ur pokerturneringen så fick jag ju möjlighet att åka till Barbagul en stund istället och att dessutom få träffa J, Barbas kompis som jag har smygläst lite blogg av, var mycket trevligt! Tillsammans med gentlemännen A och M så blev det väldigt bra grillat och ett antal goda drinkar - jag hoppas att jag får möjlighet att bjuda tillbaka snart Barba! Kvällen avslutades på Patricia av alla ställen och jag kom hem tidigt på morgonen efter att först ha promenerat genom Gamla Stan.

J's fantastiskt läckra tatuering!


Det roliga är ju att det kräver sin tid att bli normal igen, men det kanske inte är så konstigt när man har varit uppe i 20 timmar och dessutom tagit några drinkar. Som tur var så hade jag inga tider att passa så jag tog det lugnt och vilade ordentligt på söndagen.


precis så här såg jag ut, och kände mig, på söndagen...  =D


Mitt i natten kom jag på att jag ju skulle ha gått på bio och jag hoppas att det inte var någon som satt och väntade på mig på uteserveringen i Hötorgshallen, det verkade som tur var som att de flesta var bortresta. Tråkigt för mig för jag ville gärna se filmen, men det blir ju förstås fler gånger! Men det dröjer en stund nu, åker till London tidigt på onsdag morgon och blir borta till rätt sent på söndagkväll. Efter det blir det ganska många pass på brandkåren och det vanliga jobbet för tidningen. Och ledigt typ varannan dag, så jag klagar verkligen inte!  =O)


är maten klar snart...??


Note to self:
glöm nu inte att växla pengar!

Kommentarer
Postat av: BarbaGul

Haha vilka superfina bilder gumman!

2009-07-16 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0