Morgonkaffe i solen - eller konsten att leva här och nu...

God morgon! Jag sitter just här och kollar snabbt igenom vad som skett i livet under tiden som jag har sovit medan jag väntar på att kaffet ska bli klart. Morgonkaffet.


Aaa, jag vet att klockan är tre på eftermiddagen, men man får vända lite på dygnet när man ska jobba natt ett par pass, och jag gillar det faktiskt! Det är ganska skönt att vara ledig före jobbet istället för efteråt som de flesta andra människor är. Nu har jag ju hela åtta timmar innan jag ska vara på plats och idag kommer jag kombinera morgonkaffet på balkongen med lite städning, men det ÄR ju så tråkigt så jag måste nog pausa lite då och då. I solen. Låter inte det som en bra plan?

Katten skriver om mindfulness idag, ett av mina favoritord, och verkligen ett av mina favorittillstånd! Om du är nyfiken så finns det en gratis bok som man kan ladda ner som pdf.

Nu blir det morgonkaffe i solen på balkongen! Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0