nu är mina dygn helt bortvända

uppochnervänt och bakåfram! Jag har velat spela poker sedan i förra veckan, i går morse vaknade jag kl 02 så jag vilade lite igår på eftermiddagen för att sedan cykla iväg och spela måndagslaxen på GZ... vaknade för tre timmar sedan så det blev ju svårt! Det är inte bra med så mycket fritid som jag har nu tydligen. Å andra sidan så verkar det ju som att jag behöver sömnen?! Jag har förresten hittat en riktigt fin cykel som jag funderar på att köpa..



Förbaskat! De hade glömt bort att berätta att  det var en 21"...Vad gör den under DAM-cyklar??
..hmm..ja visst ja...det finns ju en del som är kortare än mig..tänkte inte på det...

Kommentarer
Postat av: H

Är du så trött behöver du nog sömnen. Om det inte är så att du sover för mycket, det händer mig ibland...Räkna lite på timmarna från dag till dag så har du nog svaret där. Men hösten verkar ju ha kommit o då blir man ju oftast lite tröttare.

Sv: Nja, min sambo skulle aldrig lägga ut den tiden på mig som det känns just nu. O uppdraget gick rakt åt h-vete....

2009-08-18 @ 09:43:52
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: Farsanmittilivet

Snygg cykel!

Men Måndagslaxen? vad är det?

2009-08-18 @ 10:49:23
URL: http://farsanmittilivet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0