Män som hatar kvinnor...

Jag har läst böckerna, och jag rekommenderar dom varmt! Jag pratar förstås om Stieg Larssons trilogi om Milleniumgruppen; Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med tändstickor och Luftslottet som sprängdes. Den första boken har kommit ut på film och jag har försökt komma iväg för att se den flera gånger tidigare men alltid blivit förhindrad. Nu ska vi prova igen. På tisdag. Barba följer med, det blir 17:30 på Sagabiografen på Kungsgatan eller 17:45 på Medborgarplatsen. Du är förstås också välkommen om du vill följa med!



Man kanske till och med hinner med ett litet glas gott vitt vin på någon uteservering efteråt? =D

Kommentarer
Postat av: Katten

Hade gärna hängt på! :)

2009-08-11 @ 02:39:29
URL: http://metrobloggen.se/kattenbloggar
Postat av: Åsa H

Ah, men du är välkommen!! =D

2009-08-11 @ 07:24:26
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0