Blåst?

Ja det blåser så mycket så det går inte att sitta på balkongen och torka! (Inbyggd hårfön tänkte jag men fick ännu fler tovor i håret än vad jag hade innan.. *s*) 

Men bio blir det - 17:45 på Filmstaden Medis - Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor"...   jag har läst boken (allihopa) och undrar egentligen varför den har den titeln, vi ska se om jag kommer ihåg fel, men den (rubriken) har väldigt lite med innehållet att göra! Är ni i närheten så kom förbi vet jag!



med lite tur hinner jag fixa ny handkräm....fan det var något mer jag behövde också...hmm...

Kommentarer
Postat av: Gia

Men han som är boven i dramat hatar verkligen kvinnor, så även hans pappa, eller hur?

2009-08-18 @ 16:32:04
Postat av: Åsa

ja visst var det så?? jag har ett svagt minne av det också.. =)

2009-08-18 @ 17:00:29
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0