Bakis...

Idag är jag bestämt lite bakis. Var ute med supertrevliga människor igår, det var längesen jag hade så roligt - Tack!

Först blev det terminatorn, åkte ut på 8:e plats, hamnade på finalbordet alltså. Hade väl typ 2 bra händer under hela kvällen. Trist när det blir så. Gjorde dessutom bedriften att ta mig till finalbordet utan att slå ut någon, det borde man ju få extrapris för??

HeFo berättade att dom var några som skulle käka kinamat och sjunga karaoke och jag var givetvis tvungen att gå förbi..  =) 
Helt galet med karaoke på en kinakrog i min värld, men jättefint i eget rum och allt, mycket trevligt! Klart att det härliga sällskapet gör sitt också..!

Efter kinakrogen blev det dans på Golden Hits, jag hittade en våning till som jag aldrig upptäckt förut?! Det var många år sedan jag var där sist, men ändå..  Det blev förstås en massa roliga vimmelbilder! Återkommer senare med dom..

(Ganska fantastiskt hur en del människor - som jag aldrig sett förut - fjantar om kring så fort dom ser en kamera?! Jag blir helt förvånad... )  ((Då menar jag alla de helt okända personerna som råkade vara på Golden Hits samtidigt som oss efter karaoken..  )) Själv är jag precis tvärt om!!  Tur det kanske..  Men glada var dom iaf!

Självklart blev det bilder från karaoken också..  =)

Ikväll blir det rätt snabbt i säng efter jobbet kan jag tänka mig, jobbar till 2215 ikväll och börjar redan 10 imorgon. Måste ju vara pigg inför fredagens djupfrysta! Vi ses väl där??

//x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0