Utvilad...

Åtminstonde rent bloggmässigt - wow vilken paus! Nästan ett helt år!



Uppehållet var helt nödvändigt, jag har helt enkelt inte haft tid med något bloggande och har haft hur mycket jobb som helst, vilket förstås är fantastiskt bra! En hel del poker har jag hunnit med också, och det är en av anledningarna till att jag öppnar bloggen igen. Efter att ha jobbat precis hela våren och sommaren så ska jag nu ut på turné - först blir det en sväng till Spanien då Spanish Poker Tour har ett stopp i Castellon, strax utanför Valencia redan nu på onsdag. Kommer hem på söndagen, jobbar två nattpass (brandkåren) och sticker sedan till Kroatien, närmare bestämt Split, där Croatian Poker Series har ett stopp. Det blir första gången jag är i närheten av just dessa tourer så det ska bli riktigt spännande!

Efter det kommer jag hem och är hemma i två veckor innan det blir dags för det riktiga äventyret fullspäckat med livepoker i London, Barcelona, Malta och San Remo... låter inte helt fel va? =)
Jag hyr ut lägenheten och blir borta en hel månad och det ska bli så otroligt läckert! Jag ska visserligen jobba en hel del, både med reportage från WSOPE, EMOP och SM plus att det blir en helt ny artikelserie i First Poker. Samtidigt kommer jag att ha en hel del "egentid" dvs semester och framför allt ska jag spela poker! Både mot spanjorer, italienare, engelsmän och maltineser (eller vad de kallas). Det blir det stora eldprovet, men efter att inte ha gått minus under en enda resa hittills det gångna året så förväntar jag mig åtminstonde det resultatet även under denna resa. Och skulle jag få exakt samma resultat som jag har haft under resorna det senaste året så kan jag vara ledig sen när jag kommer hem igen..  =)

Vi får se helt enkelt. Jag har resfeber redan nu och längtar till den 15:e september, om exakt en månad, då det bär av till London och WSOPE. Först blir det Spanien och Kroatien. På onsdag.. Härligt!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Gia

Kuö att se dig här igen!



De som bor på Malta är malteser; kolla t ex Malteserorden.



HAVE FUN!



Kram

Gia

2010-08-15 @ 20:39:17
URL: http://metrobloggen.se/FuturaMio
Postat av: Åsa

Tack babe! =)

2010-08-15 @ 22:34:54
Postat av: Pokerspelaren

Fett, den som ändå var på din nivå! :P

2011-01-03 @ 23:45:16
URL: http://www.pokerspelaren.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0