Mediaturre...

Jag blev inbjuden till en "mediaturre" på PokerStars och den spelades ikväll. Det var 27 priser där samtliga var inköpen till olika nivåer av deras World Championship of Online Poker som börjar i morgon. Vi, det vill säga deras mediakontakter inom poker, var 135 stycken som var med i turneringen och det var riktigt roligt faktiskt. Jag slog egenhändigt ut den tionde personen, vilket innebar att vi som var kvar vann det dyraste inköpet ($320) till valfri turnering i just den klassen. Snyggt! Nu ska jag bara ta resten också... =D

För övrigt så håller jag på och städar.. Gia kommer på besök i morgon! Välkommen!!

Här kommer en fantastiskt bra låt till alla trasiga själar... Och vi som är hela kan bara njuta ändå!  ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0