Poker och deadline

Intervjun jag gjorde igår gick förstås väldigt bra, det brukar dom ju göra så det var inga konstigheter! Däremot var det första gången jag hade intervjun hemma hos mig och dessutom skulle vi äta lunch! Eftersom jag tydligen inte tycker att det är tillräckligt risky att ta hem en vilt främmande människa (vi har faktiskt aldrig träffats förut) så ska jag dessutom fixa lunch och väljer en rätt som jag aldrig har gjort förut....! Varför ska man göra det lätt för sig?

Jag som inte ens brukar äta lunch liksom..  =D

Men lunchen blev kanon, jag gjorde en tortellini med kantareller, lök och fänkål och det gick hem helt klart!

Spelade lite poker på kvällen, jag fick några riktigt bra tips av proffset som jag kunde applicera på mig själv och det gav frukt direkt! Vem det var jag intervjuade och vad vi pratade om kan du läsa om i nästa nummer av First Poker. Just nu har jag deadline - intervjun ska vara inne i morgon bitti klockan 08, med foton och allt!

Pokerresultatet? Ja jag gick ju från €93 till €400, sedan €600 och €800 men det är tuffare på vardagar helt enkelt. Gick ner från det till €700, €500 och €300 innan jag vände igår och är nu uppe på €514 igen. Lugnt och fint.

Javisst ja, resan till London och Unibet Open är klar nu, det blir 15-19 juli. Yeeeey! För att inte tala om Åland hos Gia i slutet av juli! Innan dess har vi ett gäng pass på brandkåren också, typ 9-10 stycken med start nu i helgen!

Och jag har ju redan säkrat en plats till Online-SM i november. Lugnt och fint... Och blommorna har hittat till sina respektive platser, köksbrädan, vardagsrumsfönstret och balkongen! Det känns som att jag börjar komma ikapp!! Hejja!



Men nu är det slut på lugnt och fint för det här dygnet, nu ska artikeln med intervjun göras klar!

*stänger av omvärlden och tar med datorn ut på balkongen där det fortfarande är skugga ett tag till...*


ganska söt va?

Kommentarer
Postat av: BarbaGul

Åh va mysigt det ser ut :)

2009-07-05 @ 21:13:11
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0