Till Fisken

Äh men det går ju fortfarande inte att kommentera! Du eller jag sitter på en "bad gateway" säger felmeddelandet.. Svaret kommer här så länge..  =)

Det kanske är det som är anledningen? Att det snackas för mycket motion? =)
Eller också beror det på det tidigare felet som gjorde att det inte gick att kommentera?
Apropå ryggsäckarna så håller jag absolut med, jag köper också dyrare för att det ska hålla längre och funka bättre, men nu snackade vi ju ryggsäck till en 6-åring och dom har ju inte riktigt samma intressen ännu.. och är dessutom lite mer ombytliga. Har jag hört..?  =)

Tror inte du behöver oroa dig över inläggen, det finns säkert en teknisk förklaring!


Kommentarer
Postat av: n'batha

Ha ha ha! Två inlägg om träning och redan blir det "för mycket" varning :D

2009-08-20 @ 09:17:34
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

Förstår PRECIS!

Vem vill läsa om svettiga män? :-)



2009-08-20 @ 09:45:48
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0