Ooooo ajajajaj buff...

Rutinkontroll hos tandläkaren för att ta bort lite tandsten. Smart att lägga den stunden efter ett nattpass! Ehh, nää.

Idag var han riktigt djäklig mot tandstenen. Han verkade ha glömt bort att jag satt fast på andra sidan.

När jag var 15-16 så tyckte jag så illa om att gå till tandläkaren att jag på allvar ville dra ut alla tänderna och skaffa löständer i stället. (Vilket jag förstås inte fick) Idag kom dom tankarna tillbaka.

Om jag hade vetat då vad jag vet idag om hockeyspelare, så hade jag helt enkelt börjat spela hockey!  ;D

Nu har jag faktiskt gjort mig förtjänt av lite sömn. Suck. Gonatt.







fan vad nice det skulle vara!

Kommentarer
Postat av: H

Kul att ha nåt att se fram emot i mörkret. Ja, biljetter o boende ska fixas o det finns alldeles för många hotell att välja mellan. Det jag ville till var ju såklart fullbokat för det är ju det vid globen. Sen ska jag boka en tid för en konsultation när jag är där också så det är mycket som ska klaffa.

2009-08-24 @ 11:45:36
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: H

Jag har tröttnat på det sista komplexet jag har så nu ska jag kolla när jag kan ha råd med att ta itu med det istället för att ha det som en diffus dröm.



Det är ju bra att du inte slutar gå till tandläkaren iaf för då blir det ju bara värre o värre. Jag brukar försöka se det så.

2009-08-24 @ 12:12:43
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: H

Sv: Jag ska bo på hotell förstås som jag skrev här ovanför....o han är inte singel o försöker lura mig att bo hos honom. Jag har faktiskt en eller två hjärnceller fast det är ingen som verkar tro det...

2009-08-25 @ 08:38:39
URL: http://hypofysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0