Censur?!

Det verkar inte som att det går att lämna kommentarer för tillfället...det är mycket irriterande! =/
(wordpress funkar förstås..)

...så jag gör ett inlägg istället...

Hypofysen:
*haha* du, dom där finns även med batterier nu för tiden!! Eller kör du ekologiskt? =D

Dumbas:

hahaha! Vad hände med den gamla hederliga gympapåsen??

Man kan ju fundera på varför de inte inser att de skulle sälja ett helt gäng fler ryggor och tjäna en himla massa mera pengar om de gjorde ryggsäckarna till barnen med bara det viktigaste och väldigt mycket billigare och kanske inte lika hållbara, då skulle ju föräldrarna kunna köpa en ny varje år eftersom de dessutom ändå tröttnat på den gamla då. Kostade de bara 199:- så skulle ni ju inte ens reagera....väl?  =D


Kommentarer
Postat av: H

Provar att kommentera fast det säkert inte kommer fungera....

Nja, det är en vibrator, inte en dildo (den har jag batterier i faktiskt ;)), o den är väldigt liten...sen gillar jag förstås miljötänk också..;)

2009-08-19 @ 19:58:23
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: fisken

Vill du veta något patetiskt?

Jag har faktiskt funderat på varför Dumbas har fått ovanligt lite kommentarer idag.

"Har vi skrivit usla inlägg idag? Har vi tappat allt läsarförtroende" Nojat värre.

Fan vad korkad man känner sig... suck

2009-08-19 @ 22:38:42
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

Jag och min sambo är totalt olika där. Hon köper gärna en ryggsäck för 100-200:- som skall hålla en stund. (Vi har 4st sådana hemma)

JAG lägger gärna betydligt mer pengar om jag får kvalitet. Jag själv kastade just min gamla Haglöf som jag köpte för 11 år sedan för 450:-.

I DETTA fall så är väl tricket att hitta ett mellanting. Min som kommer ju knappast att ha ryggan i 11år... :-)

2009-08-19 @ 22:42:31
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0