Utmaning?!

För helsicke Barbagul, kunde du inte ha gett mig några bättre alternativ???  =)

"Härmed utmanar jag Åsa slash xcobra i Sex, mord eller giftermål. Dom du har att välja på är Micke Tornving, Anders Borg och Robert Broberg. "

Tack så jäkla mycket...  *S*  Hmm.. det här tåls att fundera på...

Robert Broberg vill jag varken ha sex med eller gifta mig med,men han är rätt cool och gör rolig musik så jag tycker inte att han ska dö heller!

Micke Tornving? Ehh, iofs gillar jag mörkt tjock hår och humor men det är inte Micke jag drömmer om på nätterna direkt...

Skulle jag vara tvungen att gifta mig med någon av herrarna så får det nog bli Anders Borg eftersom jag gillar pengar, makt och motorcyklar.. hehe.. 

Så jag får väl gifta mig, ha sex med och sedan mörda honom, eller hur var det du menade Barba??  =)

Kommentarer
Postat av: BarbaGul

Hahahaa! Okej, tanken var att du skulle välja en person för varje sak, sex-giftermål-göra-dig-av-med.. Det roliga var just resonemanget till hur du valde, så du skötte dig finemang hehe..

Och valen av killarna var en del i det roliga, lite pest vs kolera höhö :P Eller JAG hade roligt när jag valde haha..



Jaha fan, du jobbar igen du? Nåt svar om det hemliga än? :)

2008-09-16 @ 00:57:33
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0