tur att man är datahacker....

Ja det där med ljudet i datorn löste sig, ibland måste man ha tur också.. När jag väl hittat ljudet igen så höjde jag så jag antagligen störde grannen med borrmaskinen..  hehe..



Eftersom det är söndagmorgon så ska jag nog ge igen med dubbel dos nu på morgonen när jag kommer hem från jobbet vid 0730 och sätta på lite musik tror jag... så där lite lagom högt på anläggningen i vardagsrummet..*fniss*

Då är de nog glada över att jag inte kan öppna balkongdörren ....  *hämnden är ljuv*



Jag har jobbat inatt... eller rättare sagt...jag jobbar inatt - jag är ju på jobbet nu.
Folk borde inte få dricka sprit när de inte är hemma, och knappt då heller för den delen...

Kommentarer
Postat av: Elli

Hehe!

Underbar bild, vem är det som skall dö..?

Du måste genast berätta mer..=)

2008-09-09 @ 07:38:41
Postat av: Åsa

haha.. grannen, eller datorn, eller.. =)

bilden är en gammal arkivbild som jag nog har stulit någonstans faktiskt - men det får du inte berätta för någon!

2008-09-10 @ 03:24:06
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0