Fullt upp...

Jag vaknade halv sju imorse. Gick upp, skrev lite nyheter, finalbordet i WSOPE var just färdigspelat. Sen skulle jag handla lite kameragrejjer innan det var dags att möta upp Angelica och hennes lilla terrorist inne i stan klockan 11. En tid på dygnet jag aldrig i livet skulle boka in något frivilligt om jag inte var absolut tvungen..  =)

Aldrig före tolv..  och hellre efter tre.  *s*

Men nu visste jag att jag hade sovit lite och skulle somna tidigt så det var ett undantag. Dessutom skulle det bli kul att se ungarna göra sin egna t-shirts trodde jag, kanske lite sköna foton också. Det var ingen rusning direkt, tyvärr, även om det kom några medan vi var där. "Den lilla terroristen" låg dessvärre och sov så jag kände inte att jag ville börja fota de andra barnen när när inte "vårat" kunde agera dragplåster..  =)  J vaknade som tur till slut så jag fick fota bara honom istället. Fick ett sånt skönt foto när han ritar sig själv på näsan med gul tuschpenna! Hahaha..  Till och med mammas förvånade min kom med!

Jag lägger upp det senare, nu har jag gjort en intervju med pokerproffset Magnus Petersson till nästa nummer av First  Poker och har varit upp så länge att jag är helt slut! Jag fattar inte hur ni dagmänniskor orkar?! Speciellt inte ni som har barn också? Man skulle ju kunna tänka sig att jag som inte alls har samma belastning (hittade inget bättre ord) eller vad man ska kalla det, borde ha mer ork och energi, men det verkar vara tvärt om ju! En eloge till dagmänniskor med barn helt enkelt!

Nu måste jag vila en stund...  ! Går upp vid 21 och fortsätter jobba och spelar lite poker tror jag.  =)

*gääääääsp......*


PS. Det är inte jag som kallar terroristen för terroristen, det är hans egen mamma.
Bara för att jag inte har några egna barn så innebär det inte att jag inte tycker om dom, jag gillar andras barn! =)

Kommentarer
Postat av: BarbaGul

Haha ja det vart inte helt lyckat att han vaknade när alla andra hade gått hehe.. :)

2008-09-27 @ 20:24:16
URL: http://barbagul.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Hehe, nä men tur att han vaknade iaf! =)

2008-09-28 @ 04:55:51
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0