det är dumt att städa...

Jag har en liten "skitdator" som jag har med mig när jag är ute och reser, eller överhuvudtaget om jag behöver ta med datorn någonstans. (Liten och hållbar lixom) När jag inte är på resande fot så står den bredvid sängen kopplad till en hd laddad med serier från USA, perfekt natt-tv, till skillnad från vår egen tragiska programtablå...



Hur som helst har det hamnat ganska mycket grejjer i den lilla nu eftersom vi har varit ute rätt mycket på sista tiden och igår (inatt) var det dags att rensa lite. Tog bort lite sånt som jag inte använder på den här datorn. Och lite sånt som jag använder... Ljudet till exempel..  *suck*

Vilken tur att grannen borrar i väggen så jag kom upp tidigt så jag kan fixa det i eftermiddag innan jag åker in och jobbar till 07 i morgon bitti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0