Dåligt deltagarantal i poker SM...

Bara 1788 stycken? Undrar varför? Och hur kommer det sig att man har missat (?) att lägga ut prisfördelningsstrukturen? Den är ju superviktig! Jag har mailat supporten och frågat, ska bli intressant att se vad dom säger... Den borde ju åtminstonde ligga på hemsidan?!

Jaja...jag borde egentligen bry mig eftersom jag åkte ut alldeles nyss... På 1127 plats, med kungarna i handen.. Så går det när man slowspelar...  Skit oxå.

Fan.


Men alltså...jag vill väl inte ha reklam för någon j****a datesite på min blogg???!!!! (Den där dumma sidan funkar inte ändå, jag har lagt upp 27 olika profiler på den sidan och ingen jävel hör av sig!)


//charmtrollet..
   =)

Bra, nu bytte dom till Panduro istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0