Gå å lägg mig nu...!!!

Jag har varit uppe i fantastiska 19 timmar nu å jag e tröööööötttttttttttt....

Kom för en liten stund sedan hem från intervju med en väldans sympatisk och lite småhemlig pokerguru - pokerproffset Anders Henriksson, som man kan läsa mer om i nästa nummer av tidningen. Jag skrattade lite när den här månadens nummer kom i brevlådan idag och man pushar för just den intervjun, innan jag ens har träffat honom - det var lite roligt faktiskt! Inga problem så, bara kul att läsa om intervjun innan jag börjat skriva på den...  no pressure här inte!  =)

Fin bild va? Nä det är inte på Henriksson men jag gillar den här verkligen! Kolla in shakern på bartenderns arm!! Och den snygga tjejen i baren förstås..!  =)

Förlåt L, hoppas att det var okej!!

image328

Kommentarer
Postat av: Bengan

Det är alltså fler du "glömmer" kolla med innan ngt går i tryck... hobbynivå på kamratposten

/Bengan

2008-03-05 @ 00:11:29
Postat av: Åsa

Ja faktiskt, på något sätt så vet ju alla vad jag jobbar med och att det finns en risk att bra foton hamnar i tidningen, ingen har någonsin sagt att dom inte varken vill vara med på bild privat eller i tidningen och Linda gillar att bli fotograferad och har inget emot att vara med i min blogg. Men helt plötsligt funderade jag på om jag kanske skulle ha kollat innan, eftersom det var på det viset och i det sammanhanget. Jag la upp fotot här för att hon skulle se vilket det var eftersom jag skrev i hennes blogg om tankarna.

Dessutom glömde jag inte, det vet du.

2008-03-05 @ 00:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0